• Aveti magazin fizic unde pot incerca produsele dorite?

    Magazin fizic nu avem si produsele nu pot fi incercate in incinta magaziei din motive de siguranta.

  • Trebuie sa ma inregistrez daca doresc sa plasez comanda?

    Inregistrarea nu este necesara. Este totusi indicat sa va inregistrati, deoarece doar clientii inregistrati pot aduna puncte de fidelitate care pot fi transformate in reduceri aferente programului de fidelitate.

  • Cum pot anula o comanda?

    Comanda poate fi anulata doar in cazul in care inca nu a fost trimisa catre client. Puteti anula prin email sau telefonic si veti avea nevoie de numarul comenzii.

  • Pot schimba comanda?

    Puteti schimba comanda doar in cazul in care inca nu a fost trimisa catre dvs. Puteti anula prin email sau telefonic si veti avea nevoie de numarul comenzii.

  • Cum pot achita comanda plasata?

    Comanda plasata poate fi achitata in numerar sau prin card bancar la livrarea comenzii, prin virament bancar sau card bancar la plasarea comenzii.

  • Nu stiu care este marimea necesara

    La alegerea marimilor produselor puteti consulta tabelul cu marimile aferente fiecarui produs pe care le puteti gasi in descrierea produsului. In tabel sunt mentionate dimensiunile laturilor, de aceea este recomandat sa masurati articolele dvs de imbracaminte preferate si sa comparati aceste dimensiuni cu dimensiunile produsului.

  • Nu am primit confirmarea plasarii comenzii

    Se poate intampla ca mailul de confirmare a plasarii comenzii sa fie redirectionat in Spam sau Reclama. Va recomandam sa verificati aceste foldere. Daca totusi nu gasiti confirmarea nici in aceste foldere, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email si noi va vom confirma plasarea cu cea mai mare placere.

  • Care produse aveti in stoc?

    La fiecare produs, sub informatiile referitoare la marimi, este mentionata informatia disponibilitatii produsului. Daca este mentionat „in stoc”, produsul este disponibil si poate fi trimis catre client in 48-72 ore.

  • Pot plasa o comanda prin meial sau telefonic?

    Da, comanda poate fi plasata si prin email sau telefonic. In acest caz va rugam sa pregatiti codurile produselor si marimile dorite.

  • Unde pot gasi tabelul cu marimi?

    Tabelul cu marimile produsului puteti gasi intotdeauna in descrierea produsului.

  • Am ales un produs, dar nu este disponibila marimea mea. Va mai fi acest produs disponibil in alte marimi?

    Majoritatea produselor nu vor mai fi disponibile in alte marimi. Este recomandat sa alegeti alt produs.

  • Daca plases astazi comanda, cand va fi livrata?

    Livrarea depinde de faptul daca avem produsele alese la noi in stoc sau este necesara comandarea lor de la furnizor. La alegerea oricarui produs aveti informatia disponibilitatii produsului, adica daca produsul este disponibil in stoc sau are termen de livrare 4-6 zile. Daca produsul este in stoc, poate fi livrat in 48-72 de zile. Daca produsul nu se afla in stoc, va fi livrat in 4-6 zile, adica puteti astepta livrarea produsului in cel tarziu 6 zile lucratoare.

  • Care sunt costurile livrarii?

    Costurile livrarii sunt 14 lei la comenzile pana la 399 Lei care vor fi livrate prin FAN Courier sau Urgent Cargus. Costurile livrarii comenzii cu ridicare personala din punctele Coletaria Pick-Up este de 10 Lei. Insa daca comanda dvs. depaseste 399 Lei, livrarea este gratuita. 

    La comenzile cu plata la livrarea coletului se va percepe o taxa aditionala de 4 Lei.

  • Cum va fi comanda livrata?

    Fiecare comanda va fi livrata prin firma de curierat FAN Courier sau Urgent Cargus. Deasemenea exista optiunea ridicarii personale a coletului in puctele Coletaria Pick-Up. Veti primi un email informativ cu o zi inainte de livrare. In ziua livrarii veti primi un email si mesaj SMS cu orele estimate pentru livrare.

  • Cum trebuie sa procedez la returnarea produsului?

    mbalati produsele in asa fel incat sa nu se deterioreze in timpul transportului. Atasati o copie a facturii pec are ati primit-o la livrarea comenzii. Menionati contul bancar in care putem returna banii. Expediati coletul la adresa noastra. Nu transmiteti coletul cu confirmare de primire! In cel tarziu 14 zile va vom rambursa banii. Adresa:

    Coletăria.ro (NETBIZNIS S.R.O.)

    ID 991 80 275

    Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A

    030167 Bucuresti

     

  • Care sunt pasii la schimbarea produsului cu unul identic de alta marime?

    Ambalarea produselor in asa fel incat sa nu se deterioreze in timpul transportului. Atasati o copie a facturii pec are ati primit-o la livrarea comenzii. Menionati produsul si marimea dorita. Trimiteti coletul la adresa noastra. In cel tarziu 14 zile puteti astepta livrarea produselor in urma schimbului. Expediati coletul la adresa: Adresa:

    Coletăria.ro (NETBIZNIS S.R.O.)

    ID 991 80 275

    Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A

    030167 Bucuresti

     

  • Pot schimba produsul cu alt produs de pe pagina web?

    Da produsele pot fi schimbate cu oricare altele din oferta noastra de pe pagina web. Evantuala diferenta de pret va returnam sau achitati dvs. la livrarea coletului.

  • Cum si cand veti compensa pretul produsului returnat?

    Platile pentru produsele returnate se realizeaza de cateva ori in cursul unei saptamani. Returnarea va fi subscrisa in contul bancar mentionat de dvs. in cel tarziu in 14 zile.